Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 12 august 2017

Iubita mea
Autor.Gabriel Razvan Stoica
12 August.2017

Trăieşte-mă la maximum...
Dansează-mă prin ceruri - să poți să mă respiri...ascultă...
Ascultă-mi vocea-n visele-ţi blocate în ape mari...Iubito,
Eu sunt acolo şi te simt deşi nu îmi dai mâna,
Şi nu mă mai lasa te rog, acolo-n amintiri...

Vino te rog aproape
Da-mi mina ta cea fina,
Vino Iubito draga
Hai sa fim impreuna.

Te plac,Ma placi si ne Iubim
Ne stim destul de bine,
Cred ca venit momentul
Sa te am linga mine.

Sa-mi fi Zana cea buna
Sotia mea Iubita,
Sa scriem Poezia
Iubirii noastre infinita.

Nu vreau sa las sa treaca
O Secunda,un minut fara de tine,
Vreau sa ne bucuram
De azi,De maine,De tot noi impreuna.

Am sa te pretuuiesc
Si-am sa te scriu in vers,
Tu esti amea Iubire
Dulcea mea Poezie.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu