Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 25 august 2017

Tu i-ai vazut?
Autor.Gabriel Razvan Stoica
25 August.2017

Tu i-ai vazut?!!
De pomi intreb…
Incep usor sa-si schimbe frunza...
Din verde cum sunt ochii tai,
In ruginiu precum tie buza..

Si Soarele tu l-ai privit?
Incet asi pierde stralucirea,
Dar tu esti mai frumoasa,Inger mic
O Primavara vesnica mireasma.

Tu ai simtit?!!
Adie vantul
Si leagana frunza din pomi
Va fi tot una cu pamantul
Se-asterne toamna peste noi.

Dar tu mi-esti Zna cea frumoasa
Vara mea nesfirsita ce-o traiesc,
Iubirea mea,Dulce,Creiasa
Lumina Sfinta din Inima mea.

Ma strangi la piept
Si mana-mi scrie...
Te desenez in versuri mii
Si nici o toamna nu-i pustie
Cand langa mine tu vei fi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu