Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 23 august 2017

Mi-e dor de tine
Autor.Gabriel Razvan Stoica
23 August.2016

Atit de Draga mi-esti tu mie
Pentru ca tare mult te-am mai Iubit si Te Iubesc.
Chiar daca ai plecat de linga mine
Mi-e dor sa fi aici sa te imbratisez.

Nu te-am mai vazut de vreme buna
Nici vocea calda ce ma mingaia n-am auzit.
Mi-e dor de tine mi-ai ramas Draga
La tine ma gindesc in Fiecare zi.

Si daca nu pot sa-ti vorbesc iti scriu
Stiu ca intr-un tirziu tu vei citi.
Cit de frumoasa ai ramas tu pentru mine
Te port in Suflet in fiecare zi.

Asa poate ai sa-ntelegi ca te-am Iubit si Te Iubesc
Cum nimeni altul nu o face.
Ca te-am privit si te privesc
O Dulce si frumoasa Fata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu