Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 31 august 2017

Tor ce-mi doresc
Autor.Gabriel Razvan Stoica
31 August.2017

Tot ce-mi doresc e sa fi linga mine
Sa construim Universul Iubirii,
In care mereu sa fie fericire
Cerul senin si Soare puternic.

Sa fi amea dulce Iubita
Sa fim noi doi in paradis,
Zilele,Noptile linga tine
Sa-mi fi tu Zana,Eu sa Te Iubesc.

In zori cand ziua se iveste
In bratele mele sa te trezesti,
Sa te alint,Sa te sarut Iubito
Sa te rasfat cu micul dejun.

Apoi ziua intreaga sa fie senina
Sa-ti port de grija sa-ti fie bine,
Cand te zaresc dupa cateva secunde
Sa te string dulce la pieptul meu.

Cand seara se-asterne si Soarele-i la apus
Tu sa ma ti de mina,Eu dulce sa te sarut,
Sa ne plimbam fericiti amindoi
Ca ne avem unul pe altul,Si fericiti suntem.

Cand noaptea cuprinde intreaga lume
Si stelele ne zimbesc de sus,
Tu sa adormi in bratele mele
Pe frunte sa te sarut.

Nu ca-i frumos ce-mi doresc linga tine?
Iti cer oare prea mult sa fi amea Iubire?,
Esti mult prea minunata deaceia-mi doresc
Sa imi fi Iubita,ce zici e firesc?.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu