Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 21 august 2017

Ne-am jurat Iubire
Autor.Gabriel Razvan Stoica
21 August.2017

Ne-am cunoscut in zi de Vara
Cerul era senin.Soarele vesel stralucea.
Iar tu erai tare frumoasa
O Mult prea dulce Fata.Ca o Floare.

Din clipa-aceia ne-am placut
Inimile noastre au inceput sa bata impreuna.
Bateau frumos in ritmuri de Iubire
Si ne-au facut sa ne juram pe veci Iubire.

De-atunci pe Cerul nostru era numai Soare
Iar tu-nfloreai mai mult in fiecare zi.
Pe zi ce trece te Iubeam mai tare
Si-am inceput sa te citesc in Poezii.

Dar intr-o zi frumosul si Iubirea a trecut
Nu stiu nici azi motivul despartirii.
Am incercat sa uit.Sa nu ma mai gandesc la noi.La ce-am trait
Si astazi te mai pastrez in Inima.

Asa-i frumos Iubirea sa traiasca
Sa nu lasam in urma ura si resentimente.
Chiar daca Poezia se sfarseste
Sa pastram clipele frumoase ale Iubirii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu