Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 12 august 2017

Daca n-am avea orgoliu
Autor.Gabriel Razvan Stoica
12 August.2017

Daca n-am avea orgoliu
Am fi tare fericiti,
Am trai intr-o poveste
Cu Zane si Feti frumosi.

Iubirea-ar avea putere
De-a ne duce pi-n la stele,
Si-am putea muta muntii
Am fi tare fericiti.

Daca n-am avea orgoliu
Dragostea ar fi curata,
Iubirea pura,Senina
Viata noastra ar fi frumoasa.

Dar orgoliul e in noi
Ne-ntuneca Inima,
Alunga usor Iubirea
Ura umple Inima.

Hai sa lasam de la noi
Sa-i dam aripi Iubirii,
Si apoi voi veti vedea
Cat de dulce-i dragostea.

Ce frumoasa e Iubirea
Cum iti schimba Vata-n bine,
Vei trai intr-o poeste
Imbratisat cu Iubire.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu