Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 14 august 2017

Te desenez în gindul meu
Autor.Gabriel Razvan Stoica
14 August.2016

Te desenez în gindul meu
Asa frumoasa si senină.
În Suflet iti pictez un curcubeu
În Inima căldură și Iubire.

Te desenez cu Ochii mintii
Tot ce am adunat frumos tie iti dăruiesc.
Un Chip de Înger ce tare strălucește
Tu să fi cea mai Dulce Poezie.

Tu ești în visul meu si-n realitate
Cea mai frumoasa Ființă de pe pămînt.
Esti tare Dulce si senină
Asa te-am desenat si Te Iubesc.

Te scriu in poezie in Cartea Vieții
Si-n fiecare zi te voi citi.
Am sa fiu mereu linga tine
Tu sa fi raza de lumina a Inimii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu