Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 23 august 2017

Eu Te Iubesc.De ce ma faci sa sufar?
Autor.Gabriel Razvan Stoica
23 August.2017

Te privesc.ca pe-o Icoana
Tu esti totul pentru mine.
Astazi Inima mea bate
In pieptul meu pentru tine.

Esti Soare pe Cerul meu
Versul drag al Poeziei.
Pe care-o recit mereu
Ingerul drag mie.

Dar cum eu Te Iubesc mult
Si-n tine vad o Printesa.
Tu ma ocolesti usor
Ochii tai nu prea privesc la mine.

Te-ai indepartat incet
Parca tot mai rece esti.
Nu te mai gandesti la noi
De ce pleci?.

Eu imi dau Inima tie
Traiesc pentru tine.sa zimbesti.
Tu inloc sa-mi dai Iubire
Tot mai mult ma ocolesti.

Doare.Sufar.Pling.Mi-e greu
Pentru ca Te Iubesc mult.
Oare pentru cum te vad
Merit eu tot ce traiesc?.

De ce Sufar.Tie-ti place
Ti-am gresit eu cu.ceva?,
Ai fugit la altu-n brate
Rau ma doare Inima.

Cand Iubesti sa fi aproape
Trup si Suflet sa traiesti.
De Persoana draga tie
Si din Suflet s-o Iubesti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu