Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 23 august 2017

Cantecul meu
Autor.Gabriel Razvan Stoica
23 August.2017

Esti cantecul Inimii mele
Ce-l cant cu drag mereu.
In versuri e scrisa Iubirea
Viata frumoasa ce-o traim.

Esti melodia ce-mi place
Pe care o fredonez mereu.
Ingerul ce imi da pace
Fata Sufletului meu.

Te cant.Te Iubesc.Te scriu in vers
Tu esti sensul Vietii mele.
Te Iubesc mult Inger Ceresc
Mereu voi fi linga tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu