Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 13 august 2017

Nu mă amăgi
Autor.Gabriel Razvan Stoica
13 August.2016

Imi placi.Inima-mi bate pentru tine
Ma simt atit de bine în prezenta ta.
Tu ești atit de Dulce si senină
Ma mingai. Cu vocea ta.

Imi spui cuvinte dulci de Iubire
În brațe cind ma iei si ma săruți.
Si imi promiți ca vom fi împreună
Apoi te-ndepartezi si nu înțeleg dece .

Oare tu ma Iubesti pe mine
Asa cum te Iubesc si eu?.
Ai făcut să îmi bată tare Inima în piept pentru tine
Si-acum vad ca tu vrei sa pleci.

Dacă ști că nu mă Iubești
Dece ma amagesti.dece imi dai speranțe.?
Am si eu Suflet.sentimente.Inima în piept
Si m-am obișnuit cu tine

Te rog spune-mi acum ce e cu noi
Spune-mi de vrei sa fi cu mine.
De ma Iubesti s-au asa cred eu
Te rog nu te juca.cu mine.

Iubirea-i cel mai frumos sentiment
Ce-ți umple Inimioara.
Eu vreau sa cred cu Drag in ea
Nu vreau să pling.sa sufăr.

Mai bine lasa-ma sa plec
Nu vreau povesti cu Zâne.
Vreau Iubirea sa o trăiesc
Alături de un Suflet Dulce.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu