Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 10 august 2017

Cararile amintirii
Autor.Gabriel Razvan Stoica
10 August.2016

Te poți uita-n trecut fără să doară
Și să te plimbi pe străzi fără noi doi,
În lada sufletului, la fel ca o comoară,
Nu-s amintiri ce te trag înapoi?

Iubirea noastra cea frumoasa
Si zilele senine de poveste,
Nu iti intorc privirea catre ele
Nici gindurile catre mine?.

Tu poți să mergi pe orișiunde-n lume
Și nu tresari când vezi, printre-amăgiri,
Vreun băiat în vreo uitată gară
În mână cu-n buchet de trandafiri?

Mai porti in Inima Iubirea
Macar o picatura din tot ce-ai avut,
Te mai intrebi asa-ntr-o doare ce o-i mai face
Ca semn al sentimentelor curate.

Dacă regrete nu apar în drum,
Iar astăzi nu îți mai lipsesc deloc
Înseamnă că visarea este fum
Și că iubirea-i doar un sumbru joc...

Privesc in lada cu amintiri
Acolo-n Suflet o pastrez,
In ea gasesc tot ce-am trait
Pe tine dulce Trandafir.

Am sa-nteleg sa nu te caut
Poate ca tu esti fericita,
Am sa-mi aleg un munte-nalt
Si am sa urc in virful lui si-am sa am o Viata senina.

Lafel ca tine am sa zimbesc si eu
Si-am sa Iubesc o alta Fata,
Am s-o rasfat din tot Sufletul meu
Ea va fi Zana mea frumoasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu