Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 25 august 2017

Si mi-e dor de tine
Autor.Gabriel Razvan Stoica
25 August.2016

Mi-este tare dor de tine
Te zarasc în ori ce loc.
Alerg repede spre tine
Dar apoi tu nu mai ești.

Pun mîna pe telefon
Sa te sun.sa-ti aud vocea.
Dar nu vreau să deranjez
Să-mi vorbesti dinou urit.

Am ținut prea mult la tine
Te-am Divinizat Iubire.
Ca pe-un Inger te-am privit
Si-acum sunt doar un străin.

Pacat ca s-a terminat
Iubirea noastră frumoasa.
Tu nu ești o Fata rea
Dar esti prea Copilăroasă.

Nu ți-am dat luxul din lume
Si nici luna de pe Cer.
Te-am rasfatat cu Iubire
Dulce-ai fost și Dulce esti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu