Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 16 august 2017

Sa zburam pe aripile Iubirii
Autor.Gabriel Razvan Stoica
16 August.2017

Tu ai facut ca dragostea sa infloreasca in Inima mea
Si mingaiere Sufletului mi-ai adus.
Mi-ai implinit visul ce demult il visam
Si mi-ai schimbat in bine Viata.

Zimbetul tau ma face fericit
Ma poarta-n zbor pe aripi de Iubire.
Acum sunt cu-adevarat un Om implinit
Ca te am aici linga mine.

Hai sa zburam pe-un nor alb de Iubire
Sa-atingem stelele cu mina.
Sa te sarut si sa te tin in brate
Sa-ti pun la gat cununa.

Si sa ne pierdem amindoi
Printre luna ce straluceste.
Sa fim noi doi deasupra tuturor
Sa ne traim Iubirea de Poveste.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu