Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 25 august 2017

De-ar fi sa te pierd
Autor.Gabriel Razvan Stoica
25 August.2017

Știu că inima îți plânge,
Și ochii mei au lăcrimat.
Dar iubirea va învinge,
Dacă iubești cu-adevărat.

Esti un Suflet cald si pur
Te Iubesc,Mi-esti tare draga,
Inima-mi bate in piept
Pentru tine Fata draga.

Daca intr-o zi te-as pierde
Singur n-as putea trai,
Tu esti sensul Vietii mele
Fericirea din fiecare zi.

Doar cand suntem impreuna
Simt cum Viata-mi curge-n vene,
Toate clipele-s frumoase
Toate sunt dintr-o poveste.

Nu mai vreau sa plingi,Sa suferi
Sunt aici si Te Iubesc,
Esti tot ce am linga mine
Zimbet,Viata,Tot ce traiesc.

Știu că sufletul ți-ar plânge,
Și-ai mei ochi ar lăcrima,
La tine de n-aș ajunge
Să-mi dai mie inima ta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu