Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 3 august 2017

Te-am scris în Suflet
Autor.Gabriel Razvan Stoica
3 August.2016

Te Iubesc si o ști bine
Inima-mi bate cu Drag.
Zi și noapte pentru tine
Inger scump si minunat.

Esti atit de minunata
Ca o Floare de fragilă.
Stralucesti si esti Frumoasa
Tu ești raza de lumina.

Te-am scris în Sufletul meu
Si te port mereu cu mine.
Nu vreau să te pierd o clipă
Te Iubesc Fata mea Dulce.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu