Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 4 august 2017

Iubirea Trandafiilor
Autor.Gabriel Razvan Stoica
4 August.2017

Iţi înţeleg mult grijile 
Si carma atât de grea, 
Privirile de după ochi 
Ce par închişi mereu,

In Inima Iubirea ta
E Vie si acum,
Lafel ca mine te gandesti
La ce-am trait atunci.

La serile calde de Vara
La noi imbratisati,
La dulcea noastra sarutare
La tot ce ne-a legat.

Aduti aminte cand nooi doi
Stateam intinsi pe iarba,
Cand Trandafiri eu am cules
Si ti-am pus in par.

Da si mie mi-e greu iti spun
Ma tot gandesc la noi,
La tot ce-a fost frumos intre noi doi
La tot ce am trait.

Si daca-am luao de la cap
Ar fi ca inainte?,
Iubirea dintre noi
S-ar mai putea aprinde?.

Lasa sa fie o Poveste
Care sa fie scrisa cu a fost odata,
Noi stim ca ne-am Iubit din Suflet
Si astazi suntem doi Amici,Prieteni
Da Iubito.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu