Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 2 august 2017

Daca am avea curaj
Autor.Gabriel Razvan Stoica
2 August.2017

Traim intr-o lume minunata
In care Soarele ne zimbeste.
Florile cu frumusetea lor ne rasfata
Iar pasarile pentru noi ciripeste.

Atit de frumoasa-i Viata
Plina de dulci mingaieri.
Dar daca am avea curajul sa spune ce simtim
Ar fi ca in Povesti.

Iubim uneori in tacere
N-avem curajul a spune.
Ne doare Inima in piept
Dorind sa primeasca Iubire.

Daca-am avea curajul a spune
Tot ce simtim inauntrul nostru.
Sentimentul pur de Iubire
Am fi fericiti.Ne va fi foarte bine.

Nu-ti fringe gandurile
Nu le opri pentru tine.
Imparte-le cu Iubiresi
Si spune tot ce simti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu