Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 1 septembrie 2017

In prag de seara ma gindesc la tine
Autor.Gabriel Razvan Stoica
1 Septembrie.2016

E Seara.noaptea inbraca Cerul
Cu drag eu ma gindesc la tine.
Inima mea isi striga dorul
Ma-ntreaba ce mai stiu de tine.

Privesc lung catre cei indragostiti
In ei ne vad pe amindoi.
Parca iti simt mina ce ma mingaie
Ce bine era sa fi linga mine.

Stau singur pe banca din parc
Privesc.cum stelele apar.
Si ma gindesc la noptile cind noi
Eram imbratisati si ne Iubeam.

Si tot astept un semn.o-nbratisare
Mi-e dor de-o dulce sarutare.
As vrea sa te mai string in brate
Sa te privesc.cit de frumoasa esti in noapte.

Inimii. Mele eu ai spun
Ca si mie mi-e dor de tine.
Imi plec privirea in pamint
Si-mi sterg lacrimile ce-mi curg.

Sper ca tu sa fi fericita
Sa se-nplineasca tot ce ti-am promis.
Ca tu vei straluci.vei fi o Zana buna
O Fata care mereu va zimbi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu