Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 1 septembrie 2017

Cuvinte ne rostite
Autor.Gabriel Razvan Stoica
1 Septembrie.2016

Te Iubesc in tacere
Mi-esti Draga,te ador,
As vrea sa-ti spun ca te vreau linga mine
Ma tem ca tu nu simti ca mine.

Seara de seara te privesc
Atit de Dulce si Frumoasa esti,
Eu spun mereu ca esti un Inger
As vrea sa-ti spun ca Te Iubesc.

Iti scriu in fiecare zi o Poezie
In versurile caruia iti spun ce simt,
Te caut si te mingai cu privirea
Tu esti Fata Dulce din al meu vis.

Daca-s avea curaj sa-ti spun in fata
Cu glas duios si hotarit,
Ca tin la tine Fata Draga
Ma tem ca poate ma refuzi.

Stiu ca tu Iubesti pe cineva
Dar oare el Te Iubeste cu adevarat?,
Atitea lucruri,visuri le traiesc in tacere
Te Iubesc mult Printesa Inimii mele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu