Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 4 iulie 2017

Erai tot,Dar totul trece
Autor.Gabriel Razvan Stoica
4 Iulie.2017

Cand m-am indragostit de tine
N-am stat pe ganduri sa te-aleg,
Am crezut mult in tine
Si Inima ti-am oferit din piept.

Fara sa ma gandesc vreodata
Ca mai putea rani eu am ales,
Sa iti spun da din Inima mea toata
Sa-mi fi pe veci Tot ce am,Ce Iubesc.

Am vazut totul in privirea ta
Sufletul plin de puritate si lumina,
Si fericit eu te-am privit
Ca pe-o Icoana Sfinta de Iubire.

Spuneam mereu ca Te Iubesc
Plingeam de fericire in bratele tale,
Iti scriam versuri,Poezii
Erai tot ce Iubeam sub Soare.

Ai fost totul pentru mine
Alint,Lumina si ziua senina,
Dar cum nimic nu tine pi-n la nemurire
Totul se trece precum Florile in gradina.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu