Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 4 iulie 2017

Te Iubesc tu-mi esti lumina
Autor.Gabriel Razvan Stoica
4 Iulie.2017

Esti fericire pentru mine
Lumina Sufletului meu.
Te Iubesc mult Fata senina
Ca-mi esti aproape-n fiecare zi.

Tu ma pui in valoare
Imi dai putere sa reusesc in tot ce fac.
Ma completezi si ma duci in visare
Prin tot ce fac si ce traiesc.

Tu esti Iubita mea.Fata frumoasa
Sufletul meu.Te-ador din Inima.
Sunt norocos ca mi-esti Iubita
Esti tot ce am mai scump pe-acest pamint.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu