Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 4 iulie 2017

Tu esti Poezia mea
Autor.Gabriel Razvan Stoica
4 Iulie.2017

Esti Fata care-mi daruieste fericire
Cea mai frumoasa dintre Fete,
Dulce,Suava plina de blindete
Esti versul ce-l recit mi-esti Poezie.

Atit de dulce si frumoasa esti
Tu-i dai Inimii mele motiv sa bata,
Viata cu tine e o Poezie
Tu esti Cerul senin,Te Iubesc mult Frumoasa Fata.

In astaseara esti asa Frumoasa
Doamne am un Inger,O Dulce Fata,
Nu-i pe pamint Baiat mai fericit ca mine
Te Iubesc mult Zana mea buna.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu