Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 4 noiembrie 2017

Vei fi mereu in Inima mea
Autor.Gabriel Razvan Stoica
4 Noiembrie.2016

Ne-am indragostit ca doi Copii
Si-am crezut in Iubirea noastra.
Soarele era mereu pe Cer
In Sufletul si Inima noastra.

Ne bucuram de fiecare Floare ce-nflorea
Si ne inveselea pasarile ciripind.
Vintul pe amindoi ne mingaia
Si luna noapte buna ne spunea.

Atitea clipe minunate
Iubirea noua ne-a daruit.
Si le-am trait frumos pe toate
Doar impreuna.fericiti.

Dar cum povestea are un inceput
Si o citim de-a firea par.
Iata ca am ajuns si la sfirsit
Si astazi a ramas inchisa-n Carte.

Vei fi mereu in Inima mea
Tot ce noi am trait cu Drag eu voi pastra.
Ochii tai cei albastrii si senini
Parfumul.mingaierea.vocea ta.
Si Iubirea ce am trait.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu