Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 5 noiembrie 2017

Tu imi esti Draga
Autor.Gabriel Razvan Stoioca
5 Noiembrie.2016

tu draga-mi esti ca si lumina diminetii,
si te ador precum o floare roua.
imi dai culoare si imi esti rostul vietii
de tu n-ai fi in noapte mi-ar fi ziua.

Tu ma faci fericit in fiecare zi
Esti linga mine-ntodeauna,
Ma veghezi cu Iubirea ta
Si imi aduci in Ochi lumina.

afara adie vantul, iar frunzele din pom
parca-ntr-un vals de ramuri se desprind
sub ruginiu covor imbraca azi pamantul
sfarsit de toamna este, dar nu si de amor.

Cu tine aproape ori ce zi e senina
Si noaptea Soarele straluce,
Luna ne zimbeste cind ne vede impreuna
Si stelele ne scrie-n Poezie.

caci eu iubesc la tine si gestul si cuvantul
eu iti iubesc tacerea si teama din priviri.
tu imi esti tot in toate... si vesmantul
tu imi alungi orice dezamagiri.

Intodeauna voi fi linga tine
Si te voi alinta si rasfata,
Voi cauta sa zimbesti,sa fi fericita
Caci tu esti scumpa mea Iubita.

am ratacit prin viata pe drumuri fara rost
si-am incercat iubirea-n mii si mii
dar ramaneam adesea fara adapost
ne-ntelegand pe-atunci ca tu spre mine vii.

tu m-ai invatat ce este fericirea
tu m-ai invatat ce-nseamna sa iubesc
tu esti pentru mine si soarele si luna
si te-as urma o viata cu pas grabit orbesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu