Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 3 noiembrie 2017

M-am certat cu.Cupidon
Autor.Gabriel Razvan Stoica
3 Noiembrie.2017

Intr-o zi eram nervos
Ca-s tot singur si nu-mi place.
Si l-am prins pe Cupidon
I-am zis.Ceai cu mine frate?.

M-am indragostit si eu
Si Iubesc.cum nu se poate.
Dar tu esti atit de rau
Nai tras in amindoi odata.

Cu sageata ta cea buna
Mai ochit numai pe mine.
Iar pe ea nici nai lovito
E Corect te intreb pe tine?.

Eu Iubesc.cu patima
Pling si ma topesc de dor.
Iara ea e tare calma
Bai esti tare.tare rau.

Pleca si dute departe
Cu arcul tau cel blestemat.
Nu esti bun.dute la naiba
Nu ochesti bine deloc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu