Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 1 noiembrie 2017

Cine crede ca dragostea trece prea usor?
Autor.Gabriel Razvan Stoica
1 Noiembrie.2017

Mai ti minte cand ne-am cunoscut?
Eram asa Copii.prieteni buni.
Vorbeam pina tarziu la telefon
Visam frumos si ne placea la amindoi.

Mai ti minte cand iti spuneam?
Ca imi esti cea mai draga Fata.
Ca vom fi mereu doi Prieteni minunati
Ca ne vom sustine unul pe altul.

Dar azi asa.maine lafel
Eu am inceput sa am sentimente.
Tu imi spuneai.nu te grabi
Lasa lucrurile sa curga de la sine.

Dar sentimentele cresteau pe zi ce trece
Cand te-am vazut am inteles.
Ca tu esti Fata visurilor mele
Am simtit ca tu esti tot ce Iubesc.

Am prins drag rau de tine
Iar tu ma respingeai mereu.
Gresam suparat fiind ca nu-mi oferi Iubire
Si ma temeam ca nu vom mai fi nici Prieteni.

Dar uite ca pinalaurma astazi suntem amindoi
Usor.usor ai prin drag tu de mine.
Acum daca-mi lipsesti o ora
Ma simt strain si incomplet.

Of cat am plins eu pentru tine
Dorindu-mi ca sa ma Iubesti.
Adormeam seara in lacrimi si suspine
Ca tu doar ca pe un amic ma vezi.

Iubita mea mereu sa-mi fi aproape
Tu maimplinesti cuadevarat.
Sa nu pleci nu pot sa stau departe
Tu esti Iubirea mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu