Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 3 noiembrie 2017

Am sa Te Iubesc mereu
Autor.Gabriel Razvan Stoica
3 Noiembrie.2017

Si-acum cu drag imi amintesc
Intaia zi cand noi ne-am intilnit.
Cat de frumoasa tu erai
Dar astazi parca ai inflorit.

Si-acum privesc la clipele acelea
Cand neinroseam tinindu-ne de mina.
Si astazi simt gustul primului sarut
Esti tot aceias Fata cea ce mi-a furat Inima.

Mereu am sa iti fiu aproape
Si am sa Te Iubesc.ca-n prima zi.
Am sa te ocrotesc Viata intreaga
Cat bunul Dumnezeu ma va lasa pe-acest pamint.

Nu.nu am sa las niciodata
Sa treaca o zi fara ca tu sa stralucesti.
Tu trebuie sa fi o rasfatata
Mereu sa razi si sa zimbesti.

Am sa am grija sa fi fericita
Si am sa te veghez mereu.
Sa adormi noaptea in brate la mine
Caci Te Iubesc si pretuiesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu