Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 4 septembrie 2017

Trandafirul meu
Autor.Gabriel Razvan Stoica
4 Septembrie.2016

Esti Trandafirul crescut din Inima mea
Promit sa fiu pamintul.Aerul.Lumina si tot ce ai nevoie ca tu să Înflorești.
Am sa te îmbrac în Iubirea mea
Mereu ca Soarele sa stralucesti.

Parfumul Sufletului tau
Mi-aduce multa fericire.
Esti Trandafirul cel Iubesc
Sufletul și Inima mea din piept.

Atit de Dulce si suavă esti
Minune pură.Ingeras Divin.
Esti Ființa cea mai Draga ce-o Iubesc
Esti Trandafirul meu frumos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu