Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 9 septembrie 2017

Te port in Suflet
Autor.Gabriel Razvan Stoica
9 Septembrie.2016

Te port in suflet, ca pe-un vas de pret,
Ca pe-o comoara-nchisa cu peceti,
Te port în trup, în Inima si Te Iubesc
Cum poartă rodia sămânța ei.

Tu esti Icoana Vietii mele
Esti Ingerasul meu cel pazitor,
Te port cu Drag in Suflet
Esti cea mai minunata Floare dintre Flori.

Te port în minte, ca pe-un imn sfințit,
Un cântec vechi, cu crai din Răsărit.
Și port la gât, neprețuit șirag,
Strânsoarea cald-a brațului tău drag.

Tu imi esti Visul implinit
Povestea fayna ce-o traiesc,
Te port frumos in al meu Suflet
Esti Dulce tare,Te Iubesc.

Te port în mine tainic, ca pe-un vis,
În cer înalt de noapte te-am închis.
Te port, lumina rumenă de zori,
Cum poartă florile mireasma lor.

Te port pe buze, ca pe-un fagur plin.
O poamă aurită de smochin,
Te port în brațe, horbote subțiri,
Mănunchi legat cu grijă, fir cu fir.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu