Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 7 septembrie 2017

Taina Iubirii
Autor.Gabriel Razvan Stoica
7 Septembrie.2017

În goana anilor pierduți multe au fost uitate, 
Am renăscut adeseori, păstrând doar puritate. 
Inima mi-a stat în lacrimi, trăind din amintire, 
Dar sufletul spera mereu că va găsi iubire.

Si n-a sperat el in zadar
Stia-n momentele acelea,
Soptindu-mi,dar eu nu-l credeam
Ca va veni dinou Iubirea si la miine.

În iubire nu există niciodată „nu se poate”, 
Trecând prin apă și foc ea le învinge pe toate. 
Banii au fost și vor rămâne întotdeauna hârtii, 
Dragostea e carburantul sufletelor celor vii.

Tu-n calea mea mi te-ai ivit
Ca zorii zilei dimineata,
Ai adus Soarele dinou la rasarit
Din apusul in care adormise,Ratacit.

În clipa când două ființe află ce-nseamnă iubire 
Pot s-admire același drum cu o singură privire. 
Dacă învață sensul tainic al cuvântului „amor” 
Reușesc să își imprime dragostea lor și pe nor.

Asa ca-m invatat dinou ce-nseamna fericirea
E Elixsirul ce iti da curaji,
Iubirea mi-a umplut dinou Inima
Iar astazi tu mi-esti Fata ce-o Iubesc.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu