Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 7 septembrie 2017

Secunde ranite
Autor.Gabriel Razvan Stoica
7 Septembrie.2017

Lăsând urme adânci după uitare
Secundele pe care le-am rănit
Revin în suflet, adesea ca-n visare,
Ca o scrisoare a celei ce-am iubit…

Am tinut mult prea mult la tine
Te-am privit ca pe un Inger Divin,
De si s-a terminat ,pacat Iubirea
Si azi imi mai apari in vis.

Am vrut cu toata Inima sa uit
Ca ne-am Iubit candva odata,
Dar pare-se ca mintea nu a reusit
Sa te scoata din a ei plasa.

Dar Inima s-a consolat
Chiar daca din cand in cand ea mai suspina,
A Inteles ca nu mai poate fi
Iubire intre noi Divina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu