Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 5 septembrie 2017

Sa crezi in noi
Autor.Gabriel Razvan Stoica
5 Septembrie.2017

Sunt sincer cand iti spun ca-mi placi
Ca esti frumoasa este evident.
As vrea sa crezi in tot ce-ti spun
Nu vreau sa arunc.cu vorbe aiurea fara sens.

Sunt sincer cand iti spun ca esti o Zana
Cea mai frumoasa Fata pe acest pamint.
Te am in Inima si-n Suflet
Si imi doresc tu sa imi fi Iubita.

Sa crezi in Te Iubesc.O Spun din Suflet
Sunt simcer.Sigur.Nu glumesc.
Mi-ai fi Printesa.Nu sunt vorbe
Te-as rasfata si te-as privi ca pe un Inger.

Cum sa ma crezi ca nu glumesc?.Am argumente
Sunt dornic de Iubire si mereu visez.
La un Inger.O Zana sa-i ofer Iubire
Caci mie intodeauna mi-a lipsit.

Au trecut Anii.Nu mai sunt Adolescent
Acum sunt Om in toata firea.
Asa ca atunci.cand iti spun ca Te Iubesc
Sunt simcer.Pregatit.Te vreau si nu-i o gluma.

Stiu ca ti-e teama de Iubire
De Oameni.De cuvinte findca te-au dezamagit.
Dar crede-ma ca nu te-as minti
Pentru ca si pe mine m-au ranit.

Cu tine totul ar fi minunat
La bratul meu daca ai fi.
Am trai intr-un curcubeu
O Lume de Poveste.Un vis real.

Sa fim noi fericiti mereu
Si sa ne bucuram de Soarele ce ne zimbeste.
Seara s-a-dormi in bratele meu
Si-n zori sa ne trezim tinindu-ne de mina.

As vrea sa imi dai voie sa iti demonstrez
Ca-s constient de tot ce spun.
Oi fi eu un visator
Dar crede-ma lafel ca tine Iubire vreau si eu.

Hai intinde-mi mina.Vino linga mine
Sa nu mai treaca Anii.sa pierdem clipe.
Sa impartim totul la doi
Ce zici vrei sa imi fi Iubita.Sa fim noi?.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu