Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 5 septembrie 2017

Naivi suntem cateodata toti
Autor.Gabriel Razvan Stoica
5 Septembrie.2017

Suntem Suflete si simtim nevoia
De Oameni sa ne-apropiem,
Stiindu-ne frumosi pe dinauntru
Cu ei vorbim despre Suflet

Atit de creduli suntem in cei,ce-i intilnim
Fara-i cunoaste bine lor le povestim,
Trairi,Tristeti si bucurii
Iar ei ne vind vorbind si bucurindu-se
De raul nostru, cu alti.

Nimic nu-i rau de-aici in ce am spus
Noi trebuie sa tinem capul sus,
Lora ce ne vind trebu-i rusine sa le fie
Ca-s niste minti inguste,Goale fara de gandire.

Aiurea e ca nu-nvatam nimic
Si repetam dinou greselile facute,
In Iubire ne aruncam cu,capul inainte
Si nici Prietenii nu stim sa ni alegem.

Naiv nu-nseamna ca esti slab
Nic prost si nici fara de minte,
Naivitatea vine dintr-un Suflet curat
Si dintr-o Inima plina de Iubire.

Si eu ma numar printre cei naivi
La inceput mi-a parut rau ca mereu altii m-au pacalit,
Dar mai tarziu eu am invins
Facindu-se singuri de ras cei,ce m-au lovit si birfit.

Dar sigur vom avea de castigat
Noi astia cei naivi,
Pentru ca asta inseamna puritate
Iar ei ce ne lovesc duhnesc de prostie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu