Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 3 septembrie 2017

In visul meu
Autor.Gabriel Razvan Stoica
3 Septembrie.2017

Mereu apari in visul meu
Frumoasa,Dulce si senina,
Ai Chip suav,Stralucitor
Esti minunata,Ca o Zana.

Totul a inceput de cand pe strada te-am zarit
Atunci Inima a-nceput sa bata intr-un ritm,
Un ritm alert plin de Iubire
Si Inima,Si eu ne-am indragostit de tine.

Asa frumoasa Fata n-am vazut
Tu mai facut de toate eu sa uit,
Mi-ai luat mintile si privirea
Esti un Inger bun pe pamint.

De-atunci mereu apari in visul meu
In fiecare noapte ma rasfeti,
In realitate as vrea sa pot sa-ti spun ca Te Iubesc
Dar nu indraznesc,nu am curaj.

Ce fericit o fi cel ce te are
Un Inger bun e linga el,
Ramin cu visul,Te privesc in poze
Esti o minune,Floare sclipitoare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu