Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 7 septembrie 2017

Cind iti lipsesc
Autor.Gabriel Razvan Stoica
7 Septembrie.2016

Împreună punem Soarele pe Cer
Îl colorăm în cel mai pur albastru.
Punem Luna si stelele pe el
Cind suntem noi si Iubirea noastră.

Toate Florile din gradina infloresc
Cind suntem împreună brat la brat.
Si pentru noi ele zimbesc
Ne mingaie si ne răsfață cu al lor parfum .

Cind iti lipsesc.cauta-ma la tine-n Suflet
Acolo am să fiu mereu.
Am să-ți vorbesc Si-am sa te mingai
Si am sa te rasfat mereu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu