Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 7 septembrie 2017

Buna seara Inger bun
Autor.Gabriel Razvan Stoica
7 Septembrie.2016

Esti asa frumoasa-n prag de seara
Inger scump din Suflet Te Iubesc.
Dulce.minunata si suavă
Tu ești tot ce îmi doresc.

Linga tine Viata-i o Poveste
În care sunt rasfatat.
Tu ești Dulcea mea Printesa
Te Iubesc.cu-adevarat.

Iubito azi vreau să-ți spun
Poate cum n-am spuso niciodată.
Te Iubesc enorm de mult
Mi-ai adus lumina-n Viața.

N-am cuvinte sa descriu
Paradisul în care trăiesc.cu tine.
Esti Ingerul meu Iubit
Cea mai minunata Fata din această lume.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu