Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 8 septembrie 2017

Acum poate sa vina iarna
Autor.Gabriel Razvan Stoica
8 Septembrie.2017

Nu ma tem de Iarna grea
Po-a sa vina.O Astept.
Mi-am luat Camion cu lemne
Ca sa nu inghet de frig.

Cat de rea si de geroasa
Va sa fie.Nu ma tem.
Camionul meu cu lemne
O Sa ma scape de ger.

Si asa sobita mea
Se va-ncinge rau de tot.
Am sa bag Iarna intreaga
Zi de zi un lemn pe foc.

Si-uite asa Iarna va trece
Eu voi fi ca la Ibitza.
In casuta mea cocheta
Findca am Camion cu lemne.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu