Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 6 iulie 2017

Versurile Iubirii
Autor.Gabriel Razvan Stoica
6 Iulie.2016

Stim ca vine din senin,
Te ia prin invaluire
Si te loveste pe deplin
Sentimentul de iubire.

Iti pune Soare-n priviri
Zimbet,Pace-n Sufletel,
Inima-ti bate in piept
Cu Iubire si alint.

Te poate purta departe
Inspre al 9-lea cer
Insa iti scriu despre fapte
Si dragostea ce ti-o ofer.

Iubirea am puso-n versuri
Pentru ca eu cred in ea,
Iubirea inseamna Viata
Si tu Inimioara mea.

Ochii tai ca de smarald,
Imi fac ziua mult mai buna
Alaturi de un zambet cald
Toate-n suflet se aduna.

Glasul tau frumos şi dulce,
Ce m-a cucerit din prima
Zi dupa zi, mai tare-mi place,
Si tu; mi-ai furat inima.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu