Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 5 iulie 2017

Te Iubesc din toata Inima
Autor.Gabriel Razvan Stoica
5 Iulie.2017

Te Iubesc din toata Inima
Tu-mi esti Ingerul Divin.
Imi esti Draga precum Viata
Tu ma faci un fericit.

Tu mi-ai pus Iubirea in Inima
Tu faci Soarele sa rasara.
Ma alinti.Esti linga mine
Te Iubesc din Inimioara.

N-am sa las nimic in lume
Sa te-atinga.Sa te supere.
Am sa lupt sa-ti fie bine
Sa zimbesti.Sa fi o Zana.

Astaseara cina am pregatit
Vom fi noi si florile.
Vreau sa-ti spun cea.ce sti
Te Iubesc.Mi-esti Inger bun.

Apoi mergem la plimbare
Luna s-o privim.Frumoasa.
Sa te string cu Drag in brate
Doamne cat esti de frumoasa.

Tu esti versul Poeziei
Ce-o traim noi zi de zi.
Visul cel frumos si dulce
Zorile fiecarei zi.

Te Iubesc Scumpa mea Fata
Doar tu ma-mplinesti cu-adevarat.
Toata Viata e-o Poveste
Iar tu-mi esti Zana ce-a draga.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu