Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 9 februarie 2017

Tu ai ramas Iubirea mea.
Autor Gabriel Razvan Stoica.
9 Octombrie.2014

In urma cu un an noi eram Fericiti
Tu erai linga mine si imi era tare bine.
Erai Iubita mea Fata cea mai Frumoasa.
Pe Cerul nostru era numai Soare
Si Pasarile pentru noi cintau.
Cind tu esai afara
Florile infloreau.
Tu erai Zina mea
Creasa din Povestii.
Cea mai Frumoasa Fata
Cum alta nu gasesti.
Din Suflet te-am Iubit
Si inca Te Iubesc.
Mi-e tare dor de tine
dar nu te mai gasesc.
O Amintire mi-a ramas
Poza ce tu mi-ai daruito.
Privesc la ea cu Drag
Si ma intreb ce faci acum Iubito.
Sufletul meu te striga
Tinjeste dupa tine.
Poate-l vei auzi
Si vei veni la mine.
Pentru o Fata Draga Inimii mele. Sa Iubesti inseamna.Sa traiesti. Pretueste Iubirea.Respecta-ti jumatatea.Fi mereu linga ea.Ca-ci nimic nui mai Frumos si bun pe acest pamint ca Ea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu