Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 11 februarie 2017

Inger dulce
Autor.Gabriel Razvan Stoica
11 Februarie.2017
Tu esti un Inger dulce 
O Raza a Soarelui,
Zana din poveste
Albastru Cerului..
Imi esti Fiinta draga
Fata ce o Iubesc,
Tot ce traiesc in Viata
Si tot ce pretuiesc.
Noi suntem impreuna
Afara-i noapte,Frig,
Vreau sa te iau de mina
Sa cinam linistiti.
Doamne cat de frumoasa esti
Parul iti curge peste umeri,
In Rochia asta esti
Cea mai frumoasa si mai dulce.
Te rog ia loc la masa
Am aranjato eu,
Am asezat cu grija
Multe Flori.
Indata aduc cina
Stau linga tine,te privesc,
O Cat de dulce esti
Te sarut,Te Iubesc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu