Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 15 februarie 2017

Valentyne-s
Autor.Gabriel Stoica
15 Februarie 2016
Valentyne-s cică e
Cel ce aduce Iubirea.
Ne pune în Inima
Dragostea și fericirea.
El ne rasfata pe toți
Cu fiorii de Iubire.
Este ziua-n care poți
Să zbori pe Cer de Fericire.
Tuturor el le-a dus
Dragoste și pasiune.
Îmbrățișări și sarutari dulci
Clipe tandre Fericite.
Numai mie Valentine-s
Mi-a trimis în dar Iubire.
Cu inbratisari fierbinți
Si o cina cu pastile.
Mi-a urcat temperatura
La 39 nu glumesc.
Cu-n sarut mi-a uscat gura
Deci uite cum eu Iubesc.
Daca pun mina pe ține
Valentyne-s nu glumesc.
Am să îți arat eu ție
Cum stiu eu sa Te Iubesc
Chiar așa e cum vam scris
Am răcit și nu e gluma.
Am febra sj zac în pat
La început de saptamina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu