Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 25 februarie 2017

Te Iubesc
Autor.Gabriel Stoica
25 Februarie 2016
Nu-mi trebuie o zi anume sa-ti spun ca Te Iubesc
Tu ești Îngerul meu cel păzitor.
Ti-am pus Inima mea în palme
Și Sufletul til daruiesc.
În fiecare Dimineață
Cînd ochii ai deschid.
Te văd pe tine Dulcea mea Creadă
Te Iubesc.
Ești Soarele ce strălucește
Ce Inima-mi mingaie.
Ești Zâna bună din Poveste
Ce mă rasfata cu Iubire.
Și azi iti spun ca Te Iubesc
Și maine-ntodeauna.
Ca-ci toata Viața cit trăiesc
Tu pentru mine esti Soarele și Luna
TE IUBESC.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu