Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 9 februarie 2017

Ne pasarea
Autor.Gabriel Razvan Stoica
15 Iule.2016
Traim cu totii in Romania
E Tara-n care ne-am nascut,
Dar din pacate Omenia
Lipseste cu desavirsire, s-a pierdut.
Sistemul Sanitar e la pamint
Mor Oamenii cu zile in Spitale,
Ca nimanui nui pasa de durere
Toti se gindesc,cum sa isi faca avere.
In Parlament dorm Politicienii
Viseaza la vacante si case de lux,
Isi dau salarii nesimtite
In vreme ce noi ne stingem pe rind.
Coruptia se-ntinde peste tot
N-avem putere sa luptam cu ea,
Si fiecare fura cit il tine mina
Asa isi bat cu totii joc de Tara mea.
N-avem servici,nici bani cu,ce trai
Toti fura umplu puscarii,
Si nimanui nu-i pasa ca isi dau in cap pe strada
Doar propriul interes primeaza.
Cu ce-i mai bine azi ca intrecut?
Traim lafel s-au poate mai urit,
Am ajuns sclavi la noi in Tara
Muncim pentru Boierii plini de fala.
Pacat ca nu facem nimic
Ca ai lasam sa ne badjocoreasca,
Ar trebui sa-i pedepsim
Pe cei,ce ne conduc,ca noi sa-i punem sa traiasca.
Sa le luam tot sa ai vedem saraci
Cum se tirasc pe jos cerind mincare,
Cum se trateaza in Spitalele murdare
Cum sufera de bolile ce doare.
Ne-am saturat de voi,am obosit
Traim cu gindul ca exista Dumnezeu,
Si intr-o zi voi veti plati
Pentru tot raul ce ni lati pricinuit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu