Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 24 februarie 2017

Sarut de gand
Autor.Gabriel Razvan Stoica
24 Februarie.2017
Iubeşte-mă-nadinsul acestor vremuri şubrezi
Fără să iei în seamă că dorul muşcă-n noi
Să reprimăm tristeţea-ceaţa ochilor limpezi
Liniştea îmbrăcând-o, de-al lumii zbucium goi
Lasa-ma sa te-alint,Sa te sarut
Caci meriti tot ce e mai bun pe lume,
Tu-mi esti izvor de fericire
Sarutul tau imi face bine.
Priveste-ma cat imi esti de Draga
Cum Inima-mi tresalta pentru tine in piept,
Te vad pe tine ca pe o Icoana
Tu esti simbolul Iubirii,Pentru tine eu traiesc.
Cu un cuvânt mă mângâi simţindu-te fior
Cu o tăcere-mi tulburi dorinţa cea febrilă
Şi-atingi în treacăt umbre din văi cu munţii lor
Căci vii să-mi bântui trupul fără opriri de milă...
Astfel simţind iubite, nu voi alte plăceri
Veşmânt de complicaţii prin viaţa ce m-a-nvins...
A mea dorinţă-i asta : sărut de gând să-mi ceri
Când împotrivă-s toate, iubeşte-mă-nadins.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu