Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 26 februarie 2017

Pierduti in noapte
Autor.Gabriel Razvan Stoic
26 Februarie.2017
E Senin si luna straluceste
Stelele scriu pe Cer cuvinte dulci,
Toate acestea ne sunt noua dedicate
Si ne alinta pe-amindoi sa fim fericiti.
Esti paradisul in care traiesc
Fata pe care o Iubesc,
Nimic nu-mi mai doresc pe-acest pamint
Decat pe tine sa te am,
E-un legamint.
Sa fi amea in noaptea asta
De mina sa ma ti,sa-ti dau o sarutare,
Si sa-ti privesc Ochii senini
Fata esti dulce,Un boboc frumos de Floare.
Tu esti minune de la Dumnezeu
Ingerul ce-mi aduce alinare,
Sa sti ca Te Iubesc din Sufletelul meu
Tu esti Iubirea mea cea mare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu