Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 15 februarie 2017

Tu esti Zana mea
Autor.Gabriel Razvan Stoica
13 Februarie.2017
Tu mai invatat sa Iubesc
Sa cred in mine.Sa traiesc.
Tu mi-ai pus zimbet in privire
Tu esti Zana pentru mine.
Prin tine in fiecare zi renasc
Mereu imi daruiesti Iubire.
Imi esti atit de Draga.Te Iubesc
Tu meriti tot ce e mai bun pe lume.
Lasa-ma sa iau stelele
Din ele sa iti fac un colier.
Si luna sa o pun in parul tau
Pentru ca pentru mine tu esti Ingerasul meu.
Te string in brate.Te sarut
Imi esti atit de Draga.n-am cuvinte.
Esti cea mai minunata Fata pe acest pamint
Din Suflet Te Iubesc Iubito.
In astaseara vreau mai mult ca niciodata
Sa te rasfat cum nu am mai facuto pina acum.
In brate sa te tin.sa ne plimbam pe-afara
Sa privim luna .Sa-ti recit Poezii.
Si-apoi sa fim la cina amindoi
Iubirea sa ne tina de mina.
O Doamne cat de frumoasa poti sa fi
Tu sigur esti un Inger.Zana buna.
Dulce esti acum cand somnul te fura
Ce frumos te pierzi in bratele mele.
Te sarut dulce.Si iti soptesc Noapte buna
Sunt cel mai fericit ca am o Zana.
O Zana pe care-o Divinizez
Prin care in fiecare zi ma regasesc.
Sa sti ca tu esti Viata mea
Te Iubesc mult din toata Inima.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu