Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 17 februarie 2017

Pentru criticii mei
Autor.Gabriel Razvan Stoica
17 Februarie.2017
Eu sunt Poetul amator
Imi place sa scriu versuri,Poezie,
Sa-i mingai pe cei ce sunt fericiti
S-au tristi cu Inimile frinte.
Vreau doar sa aduc alinare
Sa-i fac pe Oameni sa viseze,
Sa uite de stresul si zilele rele
Sa se alinte si sa se rasfete.
Dar multi sunt cu Inima rea
Carre nu stiu a face ceva bun pe-acest pamint,
Se cred interesanti fara masura
Ma critica pe mine cum ca scriu fara de rima.
Ba ca nu scriu corect gramatical
Ba ca sunt mult prea triste versurile,
Ba ca visez prea mult si ai duc in Poveste
Ca-m nimic lor nu le comvine.
Ai inteleg,Invidia e mare
Acestia n-au facut ceva frumos vreodata,
Intreaga Viata pina acum
Au criticat pe toti de-odata.
Eu v-as ruga pe cei,ce ma vorbiti
Ca scriu ca sa ma aflu-ntreaba,
Mai bine voi sa radeti,Sa zimbiti
Sa nu mai fiti rai,Dauneaza.
Lasati-ma pe mine in pace
Vedeti-va de Viata voastra,
Va rog sa scrie-ti cat scriu eu
Si jur ca am sa va respect.
Chiar daca,cu greseli eu scriu
Macar nu barfesc precum faceti voi,
Imi vad de alemele si-a mea Viata
Ma bucur ca nu sunt ca voi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu