Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 21 februarie 2017

Visul a doi Copii
Autor.Gabriel Razvan Stoica
21 Februarie.2017
Tu dulce Fata esti un Inger scump
Frumoasa.Calda.Minunata.
Ai Inima plina de Iubire
Si Sufletul cald si frumos.
Mi-esti draga crede-ma te plac
Si mi-as dori sa-mi fi aproape.
Dar stiu ca e decit un vis frumos
Ce nu se va-mplini.Ramane doar prietenie.
De-ar fi sa-mi fi Iubita tu
Te-as alinta si ocroti.
Te-as rasfata si te-as Iubi curat
Caci imi esti Draga Fata Dulce.
Stiu ca si tu lafel ca mine simti
Iubire amindoi noi ne dorim.
Dar Viata ne arata tot ce e frumos
Ne vrea Prieteni.
Sunt since prin ce scriu.Si nu-i un vis
Sa sti ca imi esti Draga.Te Iubesc.
Mi-as fi dorit sa-mi fi Iubita
Dar drumurile noastre nu se intilnesc.
Te voi Iubi mereu si te voi ocroti
Am sa iti fiu mereu aproape.
Prieteni buni noi amindoi vom fi
Si poti sa sti ca Te Iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu