Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 24 februarie 2017

Sa ne petrecem seara impreuna
Autor.Gabriel Razvan Stoica
22 Februarie.2017
Inbratele mele sa stai
Eu sa te mingai.Sa Te-alint.
Sa iti privesc Ochii frumosi
Si gura dulce sa-ti sarut.
Sa ne petrecem seara impreuna
La un film bun si-o prajitura.
Sa fim doar noi si stelele
Si sa ne bucuram noi de Iubire.
Sa adormim imbratisati
Capul sa-l pui pe pieptul meu.
Sa ascult cat de dulce dormi
Sa simt cum tu respiri frumos.
Iar dimineata eu sa te trezesc.cu un sarut
Sa te alint jucindu-ma in parul tau.
Sa iti spun dulce Ingerasul meu
Te Iubesc mult esti Sufletelul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu